Kaj je svoboda

Nekoč, pre davnimi leti, sem kot v pravljici ležal na peščeni plaži nekje med Ajacciom in Ponte Vecchio, Korzika. Pretresen do čustvenih globin zaradi ogromnih valov in z napsihirano (tedanjo) ženo ob sebi, ki je trdila da nikdar več ne gre s kajakom na morje (no itak sva se potem ločila), sem ugotovil, da se pa obratno od nje počutim zelo - živega. Čeprav se mi je še vedno vse gugalo v notranjosti, sem dojel, da sem se nekako spet zbudil v življenje, spoznal nove oblike akcije in dobil nove ideje za trošenje prihodnosti. Ja kajak in morje ti data lahko samo dvoje: ali poraz ali zmago. Kot Starec in Morje (Ernesto hemingway), na koncu ostaneš brez plena, ampak s spoznanjem, da si se boril in zopet zaživel, pa čeprav je zutraj delovalo morje z nežnimi valovi na začetku nekam medlo in dolgočasno. Veslanje z morskim kajakom nas nabije z drugo vrsto adrenalina, ki počasi prihaja v kri in še počasneje v nezavedno. Od tam pa ta ideja po tem določenem adrenalinu kar noče odditi. Kje dobiš ta, posebni adrenalin? Na pohlevnem jadranu morda ne, ampak na oceanih pa. In ponavljam: Moč pride počasneje, a globje. Kot sem zapisal v tem blogu že enkrat prej, nerodno je le to, da bi človek te stvari počel še in še. A časa menda ni dovolj. Tako pravijo. Tako menda pravijo drugi. Jaz jim sicer ne verjamem, ampak to verjetje je pač stvar in odločitev posameznika ...

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Dolenjska lepotica, reka Krka

Sardinija, ena najbolj divjih, posebnih, skoraj norih obal Evrope

Beneška laguna & Vogalonga