Švedska/ Sweden


Da je Švedska meka potovalnega veslanja, sem izvedel iz ust samega Nigel Fosterja, še žive legende seakayakinga, med intervjujem v Benetkah pred Vogalongo. Takoj sem zastrigel z ušesi in pomislil: "če Nigel, ki je preveslal ves svet, izjavi kaj takega, potem morda ni neumno". Jasno, da sem imel prav, ko sem mu verjel in da me Nigel ni naplahtal. Švedski arhipelag, 30.000 otočkov v razdalji 250 km, je fenomenalnih.
Nigel Foster, when I was making an interview with him told me that the best place for seakayaking in Europe is Sweden. More precisely - Stockholm archipelago. He was right. Not just 100%, but even more. It's amazing there.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Dolenjska lepotica, reka Krka

Sardinija, ena najbolj divjih, posebnih, skoraj norih obal Evrope

Beneška laguna & Vogalonga